Sydsjællands Modelbyggeklub
Sydsjællands Modelbyggeklub har til formål at samle model-byggere fra sydsjælland og Lolland-Falster i en klub hvor vi sammen kan hygge os, det vil sige at klubmøderne der bliver afholdt hver torsdag (dog ikke når skolen holder lukket) er aktivitetsmøder, hvor medlemmerne arbejder på deres medbragte modeller som kan være byggesæt af fly, biler, skibe, figurer, kampvogne, Sci-fi. De fleste af vores medlemmer bygger plastik modeller som kan købes i de fleste større legetøjs eller hobby forretninger.
Klubben deltager med flere medlemmer forskellige arrangementer, samt museum besøg
i ind og udland som, AROS open, PMC Lübeck, IPMS DK udstilling, Panzer museum Munster.
Svenske fly og panser museum, Åben hede, Ugelang museum tur til UK.

Nogle af vores dygtige medlemmer vil kunne undervise i f.eks. sprøjtemaling eller støbning i resin hvis der er behov for dette.
Møderne bliver afholdt på Gåsetårn skolens Iselinge afdeling håndarbejde lokale Nr. 214 som Vordingborg kommune stiller til rådighed for klubben.
Møderne foregår torsdage fra klokken 18:30 til 21:30
(Ingen møder i juli, påske samt vinterferie i uge 7, når Iselinge skolen holder lukket )

24 78 53 07 Kjeld Pedersen
21 63 74 95 Allan Petersen

Facebook side:
Sydsjællands Modelbygge Klub

Vejvisning til Islingeskolens håndarbejde lokale:
Gå ind af Iselingeskolens hovedindgang. gå ligefrem hen af gangen, den er ret lang, lokalet Nr. 214 ligger næsten for enden af gangen på højre side.
Skriv eller ring, så står vi gerne og tager imod, det er en stor skole, den er ikke let at overskue :)

Kjeld Pedersen
tiendevej@gmail.com

Aktivitetsudgifter: 0 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 0 kr.

Kontingenter 0 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 0 . kr

Kommunalt tilskud 0 kr.

Tlf.: 24785307

Email kjeldpedersen27@gmail.com