Bogø Lokalhistoriske Forening

Bogø Lokalhistoriske Forening har omkring 200 medlemmer, såvel fastboende som sommerhusbeboere. Foreningen afholder foredrag, lokalhistoriske gåture på Bogø, billedaftener, lokalhistoriske mini-kurser og udflugter. Hvert år bliver der udgivet et historisk tidsskrift, professionelt trykt og på ca. 100 sider, gratis for medlemmer og til salg i Brugsen. Foreningen driver et ”digitalt museum”, Bogøs historie, på web og er aktiv på Facebook. Foreningen indsamler arkivalier til digitalisering og opbevaring i foreningens arkiv i Sognegården. Det kan være dokumenter, protokoller, fotos, malerier eller avisartikler – alt hvad der beskriver livet på Bogø og Farø. Man kan forære materialet til arkivet eller udlåne det til arkivets digitalisering.
Foreningens arrangementer annonceres i de lokale medier, i nyhedsbreve til medlemmerne, i foreningens kalender samt på foreningens webside og Facebook-side.
Brigitte Alfter
Mail: brigitte@alfter.dk
Webside: www.bogoehistorie.dk
Facebook side: www.facebook.com/profile.php?id=100057496177917
HER HOLDER VI TIL
Bogø Sognegård
Bogø Hovedgade 172
4793 Bogø By
NØGLEORD
• Historie
• Foredrag
• Kurser
KONTINGENT
125 kr. årligt

Aktivitetsudgifter:  kr.

Lokaleudgifter:  kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.