Møns Amatørgeologiske Forening

MAF - Møns Amatørgeologiske Forening er kommunens lokale stenklub.

Foreningen arrangerer ture til spændende steder, hvor der kan findes sten og forsteninger eller hvor der er anden interessant geologi. Og vi holder klubaftener, normalt den første torsdag i vintermånederne.

Vi samarbejder med andre stenklubber og geologiske museer, især Geocenter Møns Klint og Geocenter Faxe.

Vi holder til i Foreningernes Hus i Lendemarke, hvor klubbens stensamling, stenværktøjer, bibliotek og mikroskop befinder sig.

Vi er ikke professionelle, men det sociale fællesskab gør os klogere og du lærer hurtigt medlemmerne at kende.

Holder du af at finde forsteninger på stranden eller nyder du bare strandture, hvor der er hjælp, når du finder noget, så er vi foreningen for dig.

Se mere på hjemmesiden: www.geomaf.dk. Du kan melde dig ind på hjemmesiden via mailen: info@geomaf.dk eller ved at kontakte formanden Jan Nielsen på 2467 1920. Du er velkommen til at prøve før du melder dig ind.

Hilsen fra MAF

• Hans-Erik Grethmuth
  • Formand
    Jan Nielsen
    Langgade 66
    Stege
    24671920

Aktivitetsudgifter: 7600 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 7600 kr.

Kontingenter 4500 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 4500 . kr

Kommunalt tilskud 2200 kr.

Bruger foreningen kommunalt anviste faciliteter? Ja

Møns Amatørgeologiske Forening

Tlf.: 24671920

Email langgade66@gmail.com