Hjerneskadeforeningen Vordingborg

HJERNESKADEFORENINGEN VORDINGBORG.

I HJERNESKADEFORENINGEN.

NATIONALT OG LOKALT ARBEJDER VI PÅ AT  VORES MOTTO:

LIV DER REDDES, SKAL OGSÅ LEVES

BLIVER TIL VIRKELIGHED, FOR DE MANGE HJERNESKADERAMTE OG DERES PÅRØRENDE.

vi sætter fokus på de hjerneskaderamte og deres familiers udfordringer, når den politiske debat vedrører hjerneskadeområdet, vi har sociale fælleskaber og vi opretter nye sociale fælleskaber når behovet ændres, vi har mange facebook grupper, pennevenner for pårørende, vi er på youtube,og meget meget mere.Prøv at se på Hjerneskadet.dk

SE ET UDPLUK AF AKTIVITETER I HJERNESKADEFOORENINGEN VORDINGBORG HER:

Cafe Netværk første tirsdag i måneden kl. 17-20 i DGI HUSET VORDINGBORG ( foreningszonen)et fællesskab for ramte og pårørende, hvor ALLE EMNER kan tages op af deltagerne. måske sorgfølelse, isolation, ensomhed?? Eller brug for nyt netværk?? Der serveres smørrebrød og kolde vand i Cafe Netværk, bestilling ved tilmelding.

BRAINWALK-motionsture for både hjerne og krop, turene arrangeres på Møn og Bogø af to lokale naturguider/naturelskere Marianne og Elo Mortensen, vi BRAINWALKER d. sidste mandag i mådenen ( ikke juli) fra. maj-september.

ÆLDRE FESTIVAL 2023 arr. Vordingborg Kommune sted-Stege torv d.17 maj 10-16 vi deltager med en stand, og byder på info om Hjerneskadeforeningen og kaffe med sødt til alle.

EVENT I MIDDELALDERHAVEN I STEGE KL. 11-15 William Houmann bliver vores guide  rundt i Middelalderhaven, derefter holder han et oplæg om planternes medicinske virkninger og metoder til selv at fremstille egen plantemedicin. Vi afslutter med et helsebringende fodbad i hytten i Middelalderhaven. Eventet incl. fælles frokost har en fornuftig egenbetaling.

Spørgsmål til aktiviteter, forslag til aktiviteter, tilmelding evt. betaling, vil du melde dig som frivillig??

Alle spørgsmål kontakt formand Inge: 29211928 el. munkeboinge@yahoo.com

DER ER ET LIV EFTER HJERNESKADE. VELKOMMEN

KÆRLIG HILSEN

formand Inge Vinter.

Foreningens tilskudsregnskab

Vordingborg Kommune offentliggør tilskudsregnskab for foreningen, hvis den modtager kommunale tilskud. (jf. Folkeoplysningsloven § 29). Foreninger, som kun låner lokaler, men ikke modtager tilskud. har ikke et tilskudsregnskab (tal = 0). Tilskudsregnskabet omfatter ikke hele foreningens regnskab, men alene de poster der ligger til grund for det kommunale tilskud.

Tilskudsrelatede udgifter

Aktivitetsudgifter:  kr.

Lokaleudgifter:  kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Tilskudsrelatede indtægter

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.

Deltagerbetaling i alt  . kr