KiteClub Farø

KiteClub Farø opererer på Farø hele året, men mest i sommerhalvåret. Der surfes med alle typer kites og boards, og medlemmer er fra 18år og op til +60 år.

Det primære formål med foreningen er at bedre forholdene for Kitesurfing på Farø samt at udbrede sporten til nye interesserede potentielle kommende kitesurfere.

Der er en sauna til rådighed for foreningens medlemmer og gæster, og der afholdes to årlige KiteCamps (Juni og September). Tilmeldinger, spørgsmål og informationer kan indhentes ved besøg på https://m.facebook.com/KiteClubFaroe/

Aktivitetsudgifter:  kr.

Lokaleudgifter:  kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.

Deltagerbetaling i alt  . kr

Kommunalt tilskud  kr.