Langebæk Badminton Club

Langebæk badminton Club er en lille rummelig sportsforening, der har spillere i alderen fra 5-99 år. Vi spiller badminton både i Langebækhallen i Stensved og på Kalvehave Skole (Kompetencecenteret), hvilket gør, at vi næsten kan tilbyde mulighed for spil alle ugens dage.

Vi tilbyder også badmintonspil for unge med diagnoser, Drop-In badminton for spillere, der ikke har nogle makkere at spille fast med samt ældrebadminton (og tæppecurling).

Og fredag eftermiddag fra medio marts og frem til skolernes sommerferie er der mulighed for at spille hele familien. Så her er chancen for at lave en sjov og underholdende sportsaktivitet sammen.

Aktivitetsudgifter: 0 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 0 kr.

Kontingenter 0 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 0 . kr

Kommunalt tilskud 0 kr.