Ørslev GIF - Gymnastik

Ørslev Gymnastik Forening blev stiftet den 11. februar 1901.
Dengang foregik gymnastikken i Ørslev Forsamlingshus. Siden da er vi dog flyttet til lidt større faciliteter, i hallen ved Ørslev Skole.
Navnet Ørslev Gymnastik og Idrætsforening - i daglig tale ØGIF - fik foreningen ved sammenlægningen mellem Ørslev Gymnastik og Ørslev Boldklub den 16. januar 1957.
Vi er i dag en flerstrenget forening med mange aktiviteter; Fodbold, Gymnastik, Badminton, Petanque, Espot og Walk & Run. Foreningens formål er ved idræt og andet kulturelt virke, at fremme den enkeltes og fællesskabets sundhed og trivsel.

I gymnastik afdelingen er vi aktive, med en vifte af forskellige tilbud til folk i alle aldre.
Gymnastikken er som altid vores omdrejningspunkt, hvor der holdes fast i det traditionelle og det traditionsbundne. Men vi bestræber os på, at gøre dette på den virkelig gode og fede måde, og vi er altid med på at afprøve de nyeste trends inden for gymnastik og fitness.
Det er gymnastikken der binder os sammen i afdelingen, og vi bestræber os på, at arrangere flere gode sociale arrangementer for vores medlemmer igennem sæsonen. Bl.a. skal nævnes vores gymnastik weekend for medlemmer på børneholdene, samt vores opvisning i foråret, der altid er et show, fyldt med flot gymnastik, god musik og overraskelser.
I gymnastik afdelingen er der tilbud til folk i alle aldre; Rytmegymnastik, Springgymnastik, Minikids, Krudtugler, Senior Motion og Idræt om Dagen. Men vi tilbyder langt mere end det. Her er også Hatha og Børne Yoga, Fitness Damer, Jumping Fitness og Hockey. Og hvis du har en ide til et nyt hold, så kom endelig og snak med os.
Så kom og bliv del af en forening, fyldt med sjov og glæde, motion lige som det passer dig bedst, kreative og iderige instruktører, og masser af skønne medlemmer.

Ørslev GIF - Gymnastik

Håndværkerstræde 9

Emailandersjensen@jensen.mail.dk

• Fitness
  • Gymnastik
  • Hockey
  • Petanque

• Anders Jensen

Aktivitetsudgifter 159347,31 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 159347,31 kr.