Præstø Sejlklub

I Præstø Sejlklub har vi sejlads for alle, med focus på børn og unge, hvor sikkerheden er i top og hvor kammeratskabet og sammenholdet giver tryghed og glæde ved at deltage.

Vi har en Sejlerskole med undervisning i navigation og praktisk sejlads til erhvervelse af dueligheds bevis, samt VHF/SRC kursus til radiocertifikat.

Der er fællesture til søs for motor og sejlbåde, vi afholder kapsejlads og jollesajlads og vi mødes alle til hyggeligt samvær i vores klubhus og vi værner om vores traditioner i det maritime miljø.

En stor flok af frivillige er klar til at tage imod nye medlemmer og er du aktiv, har vi flere udvalg hvor du kan bruge netop dine kompetancer.

Vores hjemmeside med alle relevante informationer finder du her www.psk.dk

Aktivitetsudgifter: 43669 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 43669 kr.

Kontingenter 1500 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 1500 . kr

Kommunalt tilskud 3064 kr.

Præstø Sejlklub

Email pvras@icloud.com

Hjemmeside:

Klubhuset - Præstø Havn

Fjordstien 4

4720 Præstø

• Sejlsport (Børn og unge, Voksne, Seniorer)