Foreningen af maskinstrikkere (FAMS)

FAMS er forkortelsen af Foreningen Af MaskinStrikkere. Famserne er foreningens medlemmer. Vi er de glade ejere, af nye og især ældre strikkemaskiner. FAMS hovedformål er at afholde kurser eller striksammen ca hver 3 weekend på Marienberg skole i Vordingborg for folk med strikkemaskiner, eller som overvejer, om det ville være en hobby for dem. Vi er så heldige at foreningen har en strikkemaskine der kan lånes. På striksammen hjælper alle hinanden og der er god tid til fælles hygge og inspiration. Vi har osse kurser med erfarne eksterne undervisere til meget rimelige priser. Kontingent er kr 100, derudover betales for deltagelse incl forplejning (striksammen ca kr 50-100 og kurser ca kr 1000) For yderligere oplysninger kan vi kontaktes på mail famserne2010@gmail.com, eller Birthe Rejnholt Pedersen tlf 25213340

Aktivitetsudgifter:  kr.

Lokaleudgifter:  kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.

Deltagerbetaling i alt  . kr

Kommunalt tilskud  kr.