Vordingborg Golf Forening

Forsøg på at få tildelt et sted hvor det er muligt at kunne træne golf-svinget m.m.

Der er i øjeblikket rigtig mange personer der godt kan li at spille golf, det er terapi for sjælen frisk luft og motion samt udløser en masse endorfiner når man rammer bolden rigtigt.
Hver gang de lige vil træne svinget skal køre mindst 45km for at få lov til dette den nærmeste golfklub er i Mogenstrup ca. 22,5km  dernæst Nordfalster og Møn ca 31.5km.

Lad os antage der er 200 personer der 2-3 gange om ugen køre til Møn og bare lige slår en spand bolde, træner sving indspil og lige går 9-18 huller 126km om ugen pr. person ved 2 besøg
Altså 25.200km Kender ikke Co2 udslip på dette men er overbevist om at hvis der lå trænings faciliteter her i Vordingborg 4-6km væk ville det udslip være meget mindre.

Der mangler et sted hvor Vi som spiller golf kan træne, ideen er ikke en kæmpe golfbane men en drivingrange på ca. 250m en bunker en green et skur en bænk

Tlf.: 60190836

Email tony@it-driften.dk

Hjemmeside:Vordingolf.dk