STEGE LOKALFORUM (formand Lis Due Rasmussen)

Stege Lokalforum´s formål er at varetage foreningernes interesser i et samarbejde om at udvikle vores område og gøre Møn, - og konkret område 4780 til et endnu bedre sted at bo og vokse op for både unge, voksne og gamle. Vi er i løbende kontakt med politikere og embedsfolk; vi faciliterer dialog på tværs; arrangerer borgermøder når det er relevant; og vi sætter projekter i søen som f.eks. :  Et Ungdomshus på Møn; Udvidet affaldsindsamling - og sortering; Implementering af FN´s 17 Verdensmål i vores samfund og tænkning generelt. Vi samarbejder med alle der ønsker det; og vi bestræber os for, at vigtige kommunale beslutninger gøres tilgængelige for borgerne.

STEGE LOKALFORUM (formand Lis Due Rasmussen)

Tlf.: 27110125, Krista

Email stegelokalforum@gmail.com