Pump Jump N´Fun

Foreningens formål er at skabe større interesse for DirtJump/BMX Pumptrack,

Gennem synlighed og Events, weekend skoler.. foreningen har til opgave at gøre disse stil arter til en etableret del af cykel sporten i DK,

Formål/Vision: Skabe en solid sport i Danmark. Bygge en solid og sund forening. Nå flest mulige og introducere dem for cykelsporten.

Mål: 10-20 til træning 1 gang om ugen. Egen bane og holde events. Ture til samtlige bikeparks i  Danmark. MÅL 2. Life behind bars. Få unge til at vælge et liv på cyklen, Strategier er udtænkt, men 1 mål ad gangen.

Værdier/Etik: Tal pænt og hjælp hinanden på og udenfor banen. Vi er alle lige. Nul tolerance for alkohol. Altid have cykelhjelm på. Træning og kørsel med Pump Jump N´Fun er under eget ansvar.

Aktiviteter: Ugentlig træning. Events. Ture til ind og udland. Lokale arrangementer. Skoler. Udlån af cykler og sikkerhedsudstyr. Camps. Fundraising.

Økonomi: Fondsmidler. Kontingent. Merchandise. Sponsorer. Tilskud. Muligvis udlejning af cykler.

Formålsparagraf: Pump Jump N Fun arbejder med kort og langsigtet udvikling. Benyttelse og beskyttelse sker i uoverensstemmelse med naturen. Vi formidler viden fra begynder til ekspert. Værdibaseret attraktiv forening der skaber grøn innovation. Vi har en tankegang med visioner. Sammen udvikler og leverer vi skræddersyet træning.

CVR nr.:

• Cykelsport