Chrispys' hjælpende hænder stop madspild ( Vordingborg)

Beskrivelse af vores Koncept og mål for Chrispyś hjælpende hænder stop madspild 🍀
Der bliver smidt flere hundere tons madvare ud hver dag ,som ikke fejler noget og stadige er spiselige og brugbar, og det vil vi gerne gøre noget ved, og derfor opfordre vi til at man deler det mad man ikke kan få spist, så vi kan passer på vores jord 🌎 det globale resurse spild imod vores miljø.
Der sidder så mange folk derude, som ikke får aftensmad, eller godt kunne spise lidt mere, børn. ældre, studerende, enlige forsørger, pensionister osv.
Har du derfor lavet en hakkebøf for meget, har noget til overs eller godt er klar over, at du ikke får spist den pose æbler, som du købte I går, eller noget helt tredje. Så i stedet for at mætte din skraldespanden, så smid det ud på siden her... det gør en kæmpe forskel for dem der ikke har, og dermed kan andre få glæde af den mad, som du ikke selv kan spiser.
Siden her vil også prøve at få kontakt til diverse supermarkeder mm. angående overskudsmad.
Vi har en madoase/madkasse i Vordingborg området hvor vi deler overskudsvarer ud fra.
Grundet kontanthjælpsloftet, gensidig forsørgerpligt og regeringens konstante besparelser, anbefaler gruppen Chrispyś hjælpende hænder stop madspild 🍀 at man deler budskabet.
Vi har flere grupper med Chrispyś hjælpende hænder stop madspild 🍀 man finder os under dit by navn..
Vi er en landsdækkende forening med hovedkontor i Vordingborg.
Tænk med hjertet, og hjælp dine medmennesker 🤲
Sammen er vi stærkeste.

Aktivitetsudgifter:  kr.

Lokaleudgifter:  kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.

Deltagerbetaling i alt  . kr

Kommunalt tilskud  kr.