Dansk Dobermann Klub, Gruppe 4 Storstrøm

Opdateret 31.1.2023

Træningsplads: Græsbaner bag Iselinge Hallen, Chr. Richardtsvej 39, 4760 Vordingborg. Alle er velkommen. Kom og kig og få en snak med os.

Dansk Dobermann Klub Gruppe 4 Storstrøm er en gruppe under Dansk Dobermann Klub. Vi træner hovedsageligt IGP hundesport, hvilket indeholder spor- og lydighedstræning, samt forsvarsarbejde. Der er mulgihed for dem, der vil træne Begynder B og Færdselsprøve, samt ZTP (Avlsegenthedprøve). Vi tilbyder Hvalpehold og Lydigheds- og motivationshold for nye og letøvede hundeførere. Der er også mulighed for Ringtræning, så du kan blive klar til udstilling f.eks i Dansk Kennel Klub eller Dansk Dobermann Klub.  Ellers træner vi fælles og hjælper hinanden undervejs. Der tilbydes Rally Lydighed "drop in" for begyndere.  Derudover har vi løbende events, hvor andre hundeaktiviteter tilbydes. Det er f.eks Hundemassage, Kraniosakral terapi, Mantrailing, Nosework, Tricks.Dogparkour og Rally Lydighed.

I 2023 har gruppen følgende arrangementer:

1. april DKK Mentalbeskrivelse for alle racer med stamtavle. Dobermann fortrinsret.

22. april DDK Brugsprøve for alle racer. Dobermann fortrinsret.

12. august DDK Dansk Dobermann Cup kun for Dobermann racen.

3. december DDK Special Juleudstilling kun for Dobermann racen i Iselinge Hallen. Der vil være masser af julehygge og lidt boder af forskellig slags. Alle er velkommen til at komme forbi som gæst.

Alt træning, kurser og events bliver slået op som begivenhed i vores Facebook gruppe; https://www.facebook.com/groups/305491980213847/?ref=share

Hold:

Ringtræning efter behov.

Hvalpe- + Lydigheds- og motivationsholdet: Lørdage kl. 10.00

Drop in Rally:(de fleste mandage så følg med på vores facebook) kl. 17.30

Fællestræning: Lørdage kl. 10-12

C-arbejde: lørdage fra kl. 12.15 (følg med i facebook gruppens begivenheder)

Alle instruktører er certificeret trænere, uddannet i Dansk Dobermann Klub, Dansk Schæferhundeklub, DCH og/eller Politihundeforeningen. Desuden har vi udannet træner i Nosework, Rally, Balancebold og Dogparkour. samt stor erfaring med Mantrailing. Vores figuranter er dygtige og kompetente.

Vi har adgang til klubhus og toilet og mindre køkkenfaciliteter, samt fuld bane størrelse med lys.

Alle racer er velkommen, dog har Dobermann og Dobermann lignende racer fortrinsret.

Mvh Bestyrelsen Dansk Dobermann Klub Gruppe 4 Storstrøm.

Aktivitetsudgifter: 15250 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 15250 kr.

Kontingenter 51 kr.

Anden deltagerbetaling 12 kr.

Deltagerbetaling i alt 63 . kr

Kommunalt tilskud 3596 kr.

Dansk Dobermann Klub, Gruppe 4 Storstrøm

Tlf.:

Email storstroem4.ddk@gmail.com

Hjemmeside:https://www.facebook.com/groups/305

Iselinge Græsbane 1+2, Gåsetårnsskolen

Chr. Richardtsvej 39

4760 Vordingborg

• Hundetræning (Voksne, Seniorer)