Dansk Dobermann Klub, Gruppe 4 Storstrøm

Opdateret 11/8-2021

Træningsplads: Kastrup Stadion, Granvej 44, 4760 Vordingborg. Alle er velkommen. Kom og kig og få en snak med os.

Dansk Dobermann Klub Gruppe 4 Storstrøm er en hundetræningsgruppe under Dansk Dobermann Klub. Vi træner hovedsageligt IGP hundesport, hvilket indeholder spor- og lydighedstræning, samt forsvarsarbejde. Der er mulgihed for dem, der vil træne Begynder B og Færdselsprøve, samt ZTP (Avlsegenthedprøve). Vi tilbyder Lydigheds- og motivationshold for nye og letøvede hundeførere. Der er også mulighed for Ringtræning, så du kan blive klar til udstilling f.eks i Dansk Kennel Klub eller Dansk Dobermann Klub.  Ellers træner vi fælles og hjælper hinanden undervejs. Der tilbydes Rally Lydighed "drop in" for begyndere.  Derudover har vi løbende events, hvor andre hundeaktiviteter tilbydes. Det er f.eks Hundemassage, Fysioterapi, Flyball, Mantrailing, Nosework, Dogparkour og Rally Lydighed. Gruppen har afholdt Hundens Dag 2019 og afholder igen i 2020+2021. (Aflyst pga Covid-19)

Store Hestedag 2021 som foregår 4+5 september, kan du finde os med stand.

I 2021 vil gruppen afholde Special Juleudstilling d. 5.december i Vordingborg Hallen. Alle er velkommen til at komme forbi som gæst.

Alt træning, kurser og events bliver slået op som begivenhed i vores Facebook gruppe; https://www.facebook.com/groups/305491980213847/?ref=share

Hold:

Ringtræning: Lørdage 10.30

Lydigheds- og motivationsholdet: Lørdage kl. 11.15

Drop in Rally: Mandage (de fleste, så følg med på vores facebook) kl. 17.30

Fællestræning: Lørdage kl. 10-12 og mandage kl. 17.00-18.00

C-arbejde: Mandage fra kl. 18.00 og lørdage fra kl. 12.15 (følg med i facebook gruppens begivenheder)

Fra 4/9-2021 er der indskrivning til hvalpehold (følg med på Gruppens facebook.

Alle instruktører er certificeret trænere, uddannet i Dansk Schæferhundeklub, DCH og/eller Politihundeforeningen. Desuden har vi udannet træner i Nosework, Rally, Balancebold og Dogparkour. samt stor erfaring med Mantrailing. Vores figuranter er mønstret fra Dansk Dobermann Klub og Schæferhundeklubben Danmark.

Vi har adgang til klubhus med toilet og mindre køkkenfaciliteter, samt fuld bane størrelse med lys.

Alle racer er velkommen, dog har Dobermann og Dobermann lignende racer fortrinsret.

Mvh Bestyrelsen Dansk Dobermann Klub Gruppe 4 Storstrøm.

Dansk Dobermann Klub, Gruppe 4 Storstrøm

Kirkevejen 56

Emailstorstroem4.ddk@gmail.com

Hjemmeside https://www.facebook.com/groups/305

• Hundetræning

Aktivitetsudgifter  kr.

Lokaleudgifter } kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt  kr.

Kontingenter  kr.

Anden deltagerbetaling  kr.

Deltagerbetaling i alt kr.

Kommunalt tilskud  kr.

Bruger foreningen kommunalt anviste faciliteter?