Gymnastikforeningen Præstø Fjord

Gymnastikforeningen Præstø Fjord (GPF) er en forening baseret på frivilligt arbejde og som deltager på et af vores hold, er du samtidig medlem af foreningen.

GPF har eksisteret siden 1991 og har gennem årene udviklet sig til, at vi i sæson 2017/18 kan tilbyde 37 hold under et team på 80 engagerede instruktører. Vi er stolte af foreningen, som er under konstant udvikling, og vi gør en dyd ud af, at kunne tilbyde noget for alle - uanset alder, erfaring og kompetencer. Målet med foreningen er, at tilbyde hold inden for de tre genre; GYMNASTIK, MOTION og FITNESS.

Gymnastik
Vi tilbyder gymnastik til både børn, unge og voksne i alle aldre, herunder et teamgym drenge mini/junior hold. Under vores vifte af gymnastikhold udbyder vi også Parkour, Hiphop/MGP, Disneyhold/MGP dans og Ropeskipping. Derudover laver vi events for børn i løbet af sæsonen.

Motion
Vi tilbyder motionshold til unge og voksne - alle med den fællesnævner, at vi gerne vil have vores medlemmer ud og røre sig og samtidig have det sjov. Disse hold sigter ikke mod serier og opvisninger.

Fitness
Vi tilbyder fitness til unge og voksne - træning på 11 forskellige hold, som kan benyttes enkeltvis eller valgfrit via vores fitness-kontingent. Fitness holdene er spredt bedst muligt hen over ugens 7 dage, så der kan opnås god udnyttelse i forhold til fitness-kontingentet. I år udvider vi fitness-kontingentet med events i løbet af sæsonen.

Håber at se rigtig mange af jer ude på holdene!

Aktivitetsudgifter: 721800 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 721800 kr.

Kontingenter 999512 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 999512 . kr

Kommunalt tilskud 62952 kr.

Bruger foreningen kommunalt anviste faciliteter? Ja

Gymnastikforeningen Præstø Fjord

Tlf.: 40821497

Email formand@gpf.dk