Værestedsforeningen for Præstø, møn og Vordingborg af 2021 (VF 2021)

Aktivt medborgerskab er ikke en selvfølge når man er udsat og sårbar. Det vil vi arbejde for at forbedre med vores nye forening. Værestedsforeningens formål er at understøtte samt fremme sociale aktiviteter for brugerne af værestederne i Præstø, Stege og Vordingborg, samt udvikle nye initiativer, der understøtter dette formål. Herunder at forbedre livskvaliteten for værestedsbrugerne og deres pårørende ved at skabe rammer for et værdigt hverdagsliv, at modvirke social isolation, at styrke det frivillige arbejde i forbindelse med foreningens aktiviteter. Foreningens mission er i overenstemmelse med dette, samt at skabe rammer for social inklusion, hvor alle borgere trygt kan møde hinanden. Foreningen vil medvirke til at skabe forståelse og respekt for ensomme, udsatte og sårbare mennesker.

Værestedsforeningen for Præstø, møn og Vordingborg af 2021 (VF 2021)

Tlf.: 51782829

Email danielandersen190292@gmail.com

Hjemmeside:

Ritas Corner

Boulevarden 6

4760 Vordingborg

• Humanitær aktivitet (Voksne, Seniorer, Handicappede)