Præstø Cyklisten

Er du glad for Naturen og kan lide og motionere på cykel, så er Præstø Cyklisten, måske noget for dig.

Præstø Cyklisten er en aktiv forening, hvor interessen for cykelsporten, motionen og de fælles oplevelser i naturen, er grundlaget for det gode fællesskab i klubben.

Vi veksler mellem forskellige ruter i og omkring Præstø og store dele af Sydsjælland. Ruterne har en længde af 40 til 60 km afhængig af den gruppe du vælger og køre med. ...
Vi træner hele året.
Om vinteren kører vi også MTB i Faksinge Skoven.

Fælles mødested er P pladsen ved Præstø Hallen.

Årlig Kontingent er 25 kr, som kan indbetales på konto nr.: 6140 0004121149

Præstø Cyklisten har 2 formålsparagraffer som er: sørge for motioncykling op til Tour De Præstø og afvikling af Tour De Præstø. Så hvis du vælger og melde dig ind i klubben, regner vi med og kunne trække på din hjælp ved afviklingen af Tour De Præstø.

Hestehavevej 86

Emailarnelandersen@hotmail.com