Præstø Cyklisten

Er du glad for Naturen og kan lide og motionere på cykel, så er Præstø Cyklisten, måske noget for dig.

Præstø Cyklisten er en aktiv forening, hvor interessen for cykelsporten, motionen og de fælles oplevelser i naturen, er grundlaget for det gode fællesskab i klubben.

Vi veksler mellem forskellige ruter i og omkring Præstø og store dele af Sydsjælland. Ruterne har en længde af 40 til 60 km afhængig af den gruppe du vælger og køre med. ...

Vi træner i som beskrevet på vores hjemmeside www.præstøcyklisten.dk - mest fra ultimo marts til ultimo september, i vintersæsonen minimalt og individuelle aftaler.

Fælles mødested er P pladsen ved Præstø Multicenter, Rosagervej 37, 4720 Præstø.

Årlig Kontingent er 100 kr, som kan indbetales på konto nr.: 6140 0004121149 eller mobile pay 509651.

Præstø Cyklisten har 2 formålsparagraffer som er: sørge for motioncykling op til Tour De Præstø og afvikling af Tour De Præstø. Så hvis du vælger og melde dig ind i klubben, regner vi med og kunne trække på din hjælp ved afviklingen af Tour De Præstø.

Aktivitetsudgifter: 0 kr.

Lokaleudgifter: 0 kr.

Tilskudsrelaterede udgifter i alt 0 kr.

Kontingenter 0 kr.

Anden deltagerbetaling 0 kr.

Deltagerbetaling i alt 0 . kr

Kommunalt tilskud 0 kr.

Tlf.: 42443150

Email nielsen4720@hotmail.com